יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

פוסט זה מוגש לכם בחסות החמאס


אם אתם קוראים קבועים של הבלוג הזה, ייתכן מאוד שיש לכם טענות מוצדקות כלפי.
במשך שנה בערך כתבתי בהתמדה כל שבוע בערך, ומאז חודש יולי קשה להגיד שהתמדתי בכתיבה כאן.
התירוץ היחיד שיש לי, או בעצם הסיבה, היא שהחלפתי את מה שאני עושה בחיים (חוץ מלהוציא לאור ספרים, עם זה אני ממשיך, ואני מבטיח יותר פרטים בהמשך).
בשנים האחרונות הייתה לי פרנסה קבועה, מאתגרת, ודי קלה, של כתיבת מערכי שיעור על ישראל, עבור בית ספר יהודי בלוס אנג'לס. זה היה מעניין מאוד, וכיף כל עוד זה נמשך, אבל, במפתיע, העבודה הזאת הסתיימה ביולי. ייתכן שהיא תחזור, אבל אם כן אמשיך לעשות את זה בנוסף למה שאני עושה עכשיו, ולא במקום.
אז מה אני עושה עכשיו? 
מלמד בבית ספר (תל"י אמירים בבאר שבע) על פרשת השבוע, לומד באוניברסיטה לימודי תעודת הוראה, מבצע עבודות תרגום מזדמנות, מרכז\מקים את הסניף של תנועת הנוער נוע"ם בקהילת 'אשל אברהם' בבאר שבע, מלמד תלמידים לבר-מצווה, מעביר סדנת כתיבה בספרייה העירונית של באר-שבע (החל משבוע הבא), ומנסה לקדם איזו יזמה חינוכית שאני מבטיח לפרט עליה בהמשך.
היום, בזכות הגראדים והפסקת הלימודים בבאר-שבע, יש לי זמן לכתוב כאן. אחרת, הייתי כותב אולי בערב, ואולי מחר. אז הגראדים רק הקדימו את הכתיבה במהלך השבוע, אבל אני מבטיח להתחיל לכתוב כאן שוב בערך מדי שבוע...
בשבוע הבא קצת עדכונים, וסיום הדיון על פוקו, ואחרי כן נראה לי שעיקר התפריט יהיה פוליטיקה עד הבחירות (בישראל).
להשתמע בשבוע הבא,
אורי

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...