יום שישי, 26 בפברואר 2021

הפורימשפיל של קהילת אשל אברהם בגרסת הוידאו

 


אז לפני שעברתי למדרשה בקיץ האחרון, הייתי חבר די פעיל במשך כמה שנים טובות בקהילת אשל אברהם. אפילו הייתי בוועד של הקהילה. אחד הדברים כחבר קהילה היה להשתתף מדי שנה (בחמש השנים האחרונות) בפורימשפיל הקהילתי.

זהו מיזם שבערך בעשר השנים האחרונות אחראי עליו לב אייזיקוביץ' (מורה ומחנך בישראל, שלצערי אני לא מוצא נוכחות שלו ברשת, אז תצטרכו להכיר אותו באופן אישי, בוידאו שאצרף מייד הוא בתפקיד המן), שגם כותב את המחזה, גם מביא חלק מבני משפחתו לשחק (אחד השומרים והמלכה אסתר בוידאו), גם מביים, וגם משחק (כאמור, המן!). אני חושב שהפורימשפיל הקהילתי שלנו (שלי לשעבר כנראה), הוא דוגמה מצוינת לעשייה התנדבותית כיפית ומשתפת שמגיעה לתוצאות מרשימות!

השנה מסיבות ברורות הפורימשפיל (וגם קריאת המגילה) שודרו בזום, ואת הפורימשפיל עצמו צילמנו מראש בוידאו. אריאל טורו (עולה חדש יחסית וגם חבר קהילה חדש יחסית) התגלה ככישרון נדיר הן כצלם, והן כעורך וידאו.

את התוצאה המלאה תוכלו לראות ביוטיוב. קצת ארוך, אבל לדעתי שווה כל דקה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...