יום שבת, 17 בינואר 2009

הפסקת אש חד צדדית

אני לא מאמין שאנחנו חושבים על הפסקת אש חד צדדית.
נא לא לטעות. אני לא הייתי בעד המבצע הזה באופן כללי, ובטח לא בעד רצח חסר אבחנה של אזרחים חפים מפשע, שזה במקרה הטוב לפחות חלק ממה שהלך במבצע "עופרת יצוקה", גם אם אנחנו מאוד אוהבים את תושבי שדרות.
אבל,
מה הטעם בהפסקת אש חד צדדית? 
את זה יכולנו לעשות גם לפני המבצע!
וכל הקטע הוא לא להכיר בחמאס ולא לדבר עם חמאס משיקולים אלקטורליים?
ציפי, איבדת את ההצבעה שלי שוב!
בכל אופן, אם אכן תהיה הפסקת אש, כך או אחרת, אני מבטיח לכתוב הרבה בזמן הקרוב על אוכל ומסעדות. הצטברה לי כמות בלתי סבירה של חומר בנושא, ומבצע צבאי מוגבל/מלחמה זה לא הזמן המתאים...
נקווה שיהיה שלום.
שבוע טוב,
אורי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...