יום חמישי, 22 בינואר 2009

איחור אופנתי

תחרות השירים הגרועים בעשן הזמן הייתה מעולה. כמעט אפשר לאמר כצפוי.
בסוף צחי הגיע רק באיחור וכך שירו מן הפוסט הקודם נמצא בבעלותו המונופוליסטית של הבלוג...

לטעמי ספר אחד זכה בעליל בתחרות. אני לא כותב כאן את שם הספר, ואת שמו של המשורר כי הוא נראה לי אדם חביב, ונטול כוונות רעות. בטוחני שחובבי שירה אמיתייים יכירו את הסגנון הייחודי...

שלושה שירים מפרי עטו של הזוכה:

ש ל ו ם

שלום שלום לשלום
זה הוא החלום
בואו נשלים ונעשה שלום
לא מלחמות ולא קורבנות
לא יתומים ולא אלמנות
לא בתים נטושים ולא שטחים כבושים
לא גבולות ולא הגבלות
שלום שלום לשלום
זה הוא החלום.


השביל הנכון

מה שהיה שלי
לא היה שלי
אני ההולך בשביל
לא שבילי ולא שלי
הגעתי למעיין האהבה
ושתיתי למען האהבה
מי האהבה היו טעימים
אבל ההרגשה כמו אחרי סמים
כי המים גנובים
אני חוזר למעין המקורי
פחות מים אבל הוא שלי


י פ ה

איזה יופי איזו יפה
ממש חתיכה
הסתכלנו אבל
דיברנו וחבל
הכל שונה הכל השתנה
חבל שחבל
איזה יופי איזו יפה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...