יום ראשון, 29 במרץ 2009

כוכב נולד 7 גני התערוכה

זה נכון שכמה מחברי, בני משפחתי ומוקירי זכרי באופן כללי לא מאוד מעריכים את כוכב נולד, או את הרצון שלי להשתתף בתחרות.
אך לא איש אשר כמוני יירתע ממעט ביקורת מרומזת...
ביום שני שעבר הייתי במוקדמות בגני התערוכה. היו המון אנשים, בערך אלף חמש מאות. הגעתי מוקדם אבל זה לא עזר.
כבר חשבתי שאלך בלי לשיר, אבל דיברתי עם תמירה ירדני, והיא אמרה להכניס אותי ראשון. שרתי את "אפילו דקה" שמופיע למעלה בלינק.
תמירה הייתה קצת מאוכזבת שכבר הייתי מול השופטים, וגם שהיא לא זוכרת אותי. לא ארתי לה שבפעם הקודמת היה לי שיער קצר יותר...
בכל מקרה בסוף עברתי!
מחר שלב שני!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...