יום חמישי, 19 במרץ 2009

סושי בבאר שבע סושי בלוס אנג'לס

ועכשיו הגיע הזמן לספר קצת על החלק החשוב של הנסיעה שלי ללוס אנג'לס - המסעדות.
ראשית נתחיל עם הכתובות:
ועכשיו להשוואה:
החברה באישימוטו- סטודנטים בלחץ לקראת הבחינות
החברה בסושי איקה- יפנים שאוהבים סושי
הטבח באישימוטו - בחור מחבר המדינות העצמאיות, שחברו מודד לו זמנים להכנת פוטומקי
הטבח בסושי איקה- לא ראיתי אותו אבל משער שהוא יפני שהתמחה אצל ימומוטו האגדי בטוקיו (שם שהמצאתי עכשיו)
סוגי דגים באישימוטו- טונה וסלמון, כל יום כל היום
סוגי דגים בסושי איקה - כתוב ביפנית על הלוח. כשהיינו שם נהנינו מילו טייל טרי (המון), טורו (בטן של טונה כחולה) שמן במיוחד, וקיפוד ים.
איזון בין דגים לאורז אישימוטו- לטובת האוז
סושי איקה - לטובת הדגים
מחיר - אין מה לעשות אישימוטו מנצחת כאן.
לסיכום, אני יודע שאני מוזר, אבל אני אוהב את שתיהן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...