יום שבת, 18 באפריל 2009

מטרופולין שלום

ושוב יעל מדווחת:
ביום חמישי האחרון (איסרו חג של פסח) הייתי צריכה להגיע בערב לרחובות. השעה היתה קצת אחרי שבע וחצי, אני הייתי עייפה מאוד מיום ארוך, ובדיוק פספסתי את האוטובוס. לא כל כך נורא, חשבתי לעצמי אחרי שבדקתי את לוח הזמנים של האוטובוס התלוי לא רחוק מהתחנה, כמו שזכרתי, יש אוטובוס גם בשמונה. בעשרה לשמונה בערך הגיע האוטובוס לאשדוד (כן, האוטובוסים לאשדוד ולרחובות יוצאים מאותה תחנה והרבה פעמים הם רשומים באותה שעה, ובפועל האוטובוס לרחובות או יוצא מרציף אחר או יוצא באיחור). אלא שהאוטובוס לאשדוד כבר יצא וחמש דקות נוספות עברו והאוטובוס לרחובות לא בא. אז הלכתי ושאלתי את הסדרן איפה האוטובוס. 
הסדרן לא הבין איך זה שאני לא יודעת שהאוטובוסים יוצאים היום (יום חמישי) במתכונת של יום ראשון, הרי אתמול היה חג, וזו כמובן האפשרות ההגיונית ביותר ואיך לא הבנתי. ואני כל כך כעסתי שאמרתי לו שנמאס לי מהשטויות שלהם, ושאגיש תלונה והיכיתי על אדן החלון והלכתי. כמעט הלכתי לחפש מונית שירות, אלא שנזכרתי שגם נהגי מוניות שירות בדרך כלל מרגיזים אותי, ולכן אני לא נוסעת איתם... בסוף הגיע האוטובוס, הנהג היה דווקא נחמד, ואף נסע ביעילות. 
דיברתי על זה אחר כך עם אורי והגענו למסקנה שאפשר שיהיה בכך צדק, אבל רק אם האוטובוסים בשבת יצאו במתכונת יום שלישי... :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...