יום שישי, 1 במאי 2009

אני לא מבין כלום בצילום

באמת, אני ממש לא מבין בזה כלום. 
הייתה לי מצלמת קודק פוקט כשהייתי בן שתיים עשרה (מה שאומר לפני קצת יותר מרבע מאה...), תמיד כשצילמתי, הסתרתי עם האצבע את העדשה, ופעם או פעמיים לא הצלחתי להעביר תמונה, אז פתחתי את המצלמה, מה ששרף את כל הפילם...
אני מקווה ששיכנעתי, אני לא יודע לצלם.
אבל לאחרונה זה התחיל לעניין אותי.
אז בדקתי מחירים, וגיליתי שמצלמת וידיאו דיגיטלית עולה בארץ לפחות 1500 שקל.
אפשר לקנות באמזון מצלמות לא רעות בכלל במאה או מאתיים דולר...
אבל היום ראיתי, בטויז אר אס, מצלמת וידיאו דיגטלית ב330 שקל. אז קניתי אותה,
וקיבלתי שי, נגן MP3,
שבת שלום לכולם,
אני הולך לצלם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...