יום שני, 6 בפברואר 2012

תינוק חדש


התינוק החדש שנולד לנו לא מופיע בתמונה לעיל. אגב, מעניין מתי צולמה התמונה לעיל, ומיהם האנשים שכן מצולמים בה. לקחתי אותה מן הויקיפדיה העברית. שם הקובץ (של התמונה) אומר שהיא כנראה צולמה בקיבוץ עין החורש, והיא מופיעה כתמונה ללא זכויות יוצרים, כלומר בת יותר משבעים...
אבל אני סוטה מן הנושא. לי ולאשתי יעל נולד תינוק חדש ביום רביעי בלילה. הוא חמוד מאוד, אוכל יפה וישן יפה. עד כה אנחנו מאוד מרוצים.
קוראי הנאמנים יודעים אולי שיש לי עוד בת בת עשר, ובן בן שש וחצי מנישואי הקודמים, הגרים במודיעין. בינתיים נראה שהם מסתדרים עם החצי אח החדש שלהם לא רע, וגם זה משמח אותי מאוד.
אני מקדיש את השבוע לעיסוק ברך הנולד, ואמשיך בסדרת הפוסטים על הרב אלון בשבוע הבא. כולי תקווה שאז תראו שמבחינת הבלוג, העיסוק בילדי הפרטיים לא יכול היה להגיע במועד מושלם יותר, ועל כך תודה לבורא עולם.

2 תגובות:

  1. התמונה אכן צולמה בעין החורש והמטפלת בתמונה היא סבתא שלי, חשקה גרבר. מדהים :-)

    השבמחק
  2. מזל טוב, אני מאמינה שאין דבר יותר חשוב ומקסים מגידול ילדים, תמיד החודשים הראשונים סובבים סביב הזעטוט החדש.
    אני לא מאמינה שארז הצליח לאתר את סבתא שלו בתמונה הותיקה כאן בבבלוג, מקסים מה שהרשת מצליחה ליצור.

    השבמחק

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...