יום ראשון, 26 בפברואר 2012

לבלוג שלי מספר כלשהו של פינות












אם נכתוב היסטוריה קצרה של הבלוג הזה, נקבל שני שלבים בערך:
  1. כתיבה יומיומית על נושאים שונים, בסדר פחות או יותר אסוציאטיבי.
  2. כתיבה שבועית על נושא אחד, מההתחלה ועד הסוף.
יש יתרונות לכל אחת מן השיטות, ובכל מקרה אני מתכוון להמשיך לכתוב רק פעם אחת בשבוע, אבל בזמן האחרון אני מוצא שהרבה מהנושאים שאני רוצה לכתוב עליהם בבלוג נכנסים ל'פינות', שונות בנושאים שונים.
בקיצור, מעתה אני מציע להתחיל לכתוב בבלוג לפי פינות על נושאים שונים.
הנה כמה מהפינות שאני חושב עליהן:
  • מחשבות על תחבורה ציבורית.
  • המילה אחרי האחרונה - המדור שהוא במקום טוקבק.
  • סצינת המסעדות בבאר שבע.
  • חור בהשכלה - מדור תיאורטי על ספרות.
ייתכן שעוד רעיונות יעלו בהמשך, וכמובן אשמח לשמוע רעיונות של קוראי הנאמנים בתגובות. ומעניין לעניין באותו עניין: בקרוב יעלה לאויר מדור שלי בנושא ספרות אלקטרונית באתר יקום תרבות. ניתן לראות את המדור הנ"ל כעוד פינה בבלוג הזה, ולהיפך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...