יום שני, 2 ביולי 2012

האמת היא ש...


האמת היא שנושא התחבורה הציבורית בכלל, ונושא התחבורה הציבורית לבאר שבע בפרט, מטריד אותי כבר כמה זמן.
בשנת 2009, שמתי לב שאין דרך ישירה לפנות אל משרד התחבורה, אבל שהממשלה ה'מנופחת' של ביבי כוללת שר ל'שיפור הקשר אל הציבור' - מיכאל איתן.
כתבתי אליו מכתב (בסוף אפריל 2009):

לעתים קרובות אני נתקל בבעיות הקשורות לתחבורה ציבורית, ובמיוחד אל ומבאר שבע. אתמול נתקלתי בדוגמא יחסית קיצונית של קשיים כאלה.
לצערי, אזרחים מן השורה לא יכולים לשוחח עם משרד התחבורה על קשיים בתיאום בין מטרופולין לאגד למשל, או על מספר האוטובוסים הנמוך מדי אל ומבאר שבע, במיוחד בימי שיא (מדובר על ארבעה ימים בכל שבוע).
וכן לא על המדיניות המפלה של רכבת ישראל נגד תושבי הדרום.
אשמח אם תחזור אלי, ונוכל לשוחח בנושא.
תודה רבה,
אורי מאיר

ולהפתעתי קיבלתי תוך כמה ימים תשובה (בתחילת מאי 2009), בחתימה של בנימין שוורץ:

שלום רב.

הנני לאשר בברכה את קבלת פנייתך המועילה שהתקבלה בלשכת השר מיכאל איתן.
אני מעביר בזאת את פנייתך לעיונו ולתשומת ליבו של מר טל עבדה המרכז את הדיונים על גיבוש תחומי הפעילות בכל הנוגע לשיפור השירות הממשלתי לציבור.
אם רצונך בכך, הנך מוזמן לפנות אליו גם באופן ישיר.

יום נעים.

כפי שהציעו לי פניתי גם למנכ"ל. לצערי לא קרה מאז שום דבר...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...