יום שבת, 6 במרץ 2021

פתאום הבנתי את הבעייה עם סדרות ארוכות של פוסטים



אז כמו שבטח הבנתם בזמן האחרון הבלוג הזה עסק בעיקר בסדרות די ארוכות של פוסטים (אני יודע שחלק מן הסדרות הללו התחילו ולא הסתיימו וזו בעייה אחרת, ואדבר עליה בפעם אחרת).

ואז, לפתע פתאום אתמול בבוקר הבנתי את הבעייה עם זה. הבעייה היא שאתר בלוגר (שלמיטב ידיעתי שייך לגוגל), החליט שלא משנה כמה פוסטים יש לך בעמוד הראשי, ולא משנה כל כמה זמן אתה כותב, הוא מעביר את כל הפוסטים פעם בחודש לארכיון. זה אומר שמי שיראה את הפוסטים שנכתבו לפני יותר מחודש זה רק מי שיעבור לפוסטים הישנים יותר, וגם אז הוא יראה אותם בסדר הפוך, כי זה בלוג!

לדעתי זה מאוד מקשה על הקריאה של הפוסטים, ובעיקר מקשה על המעקב אחרי חוט המחשבה של הכותב (שמתעקש גם להעיר מדי פעם כל מיני דברים בסוגריים), ועל כן החלטתי שלכל הפחות בסדרת הפוסטים שאני כותב כרגע, סדרת 'מאימתי קורין' על הספר 'קום קרא' מאת שמעון אדף, אפתח גם אתר נפרד שמציג את כל הפוסטים בסדרה לפי סדר נכון. כרגע האתר מכיל רק את שני הפוסטים הראשונים בסדרה, ויש לו עוד מה להשתפר מבחינת עימוד, אבל מבחינתי לפחות זו התחלה טובה!

אז מוזמנים עקוב אחרי הפוסטים בסדרת 'מאימתי קורין' גם כאן.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...