יום שני, 4 ביולי 2022

דברים למצעד הגאווה מצפה רמון 1.7.2022




בוקר טוב קהל נכבד, 

אני שמח מאוד לראות פה כל-כך הרבה אנשים. שמי אורי מאיר, ובשנתיים האחרונות הייתי מורה בתיכון השלום במצפה רמון, עבודה בהחלט מאתגרת, אבל אני חושב שהועלתי, לפחות במעט. 

אשתי יעל הייתה עובדת סוציאלית במחלקת הרווחה של מצפה רמון במשך מספר חודשים בשנה שעברה, ומייד לאחר מכן עברה לאשפוז פסיכיאטרי פתוח. זה שבר לא פשוט למשפחה להכיל, זה מציב הרבה אתגרים.

יש לי מספר ילדים. בני הצעיר לולון שהוא היום בן שבע וחצי, נולד כבת, ולפני כשלוש שנים ביקש ש'נדבר אליו בבן'. כתוצאה מכך גם שינינו את השם שלו.

ברשותכם ברצוני לפנות לראש המועצה, מר רוני מרום.

מר מרום, במכתב שכתבת בשנה שעברה טענת כי: "אינני מכיר בדגל הלהט"ב ואינני מוכן לכנותם 'קהילה'.", וכן הוספת ואמרת על קהילת הלהט"ב כי: "טעות תהיה מצידם להחצין את נטיותיהם המיניות, עליהם להבין שהם יוצאים מן הכלל וככאלה נוכל כחברה להכילם."

ובכן מר מרום, אני מכיר בכך שאני יוצא מן הכלל, אשתי יוצאת מן הכלל, ואף ילדינו הם יוצאים מן הכלל. האם עכשיו מישהו מן המועצה, מן הקהילה המפוארת של מצפה רמון, יואיל בטובו להרים טלפון ולשאול מה שלומנו? איך אנחנו מרגישים אחרי כל מה שקרה לנו בשנתיים האחרונות? לצערי עד עכשיו זה לא קרה…

וכעת לנושא שונה לחלוטין.

זה לא עניין לגמרי פשוט להיות הורה לילד טרנסי. יש כל מיני שאלות שחייבים לענות עליהן, למשל בכיתה א' באילו שירותים הוא ישתמש. אין מדובר בהחצנה של נטיות מיניות, אלא בשאלות פרוזאיות למדי, ועם זאת לא פשוטות.

בלב העיר העתיקה של באר שבע ניצב הבית הגאה על שם ד"ר יעל לוי חזן. זכיתי, באמת זכיתי להכיר את ד"ר לוי חזן עוד בחייה. היא הייתה אשה עדינה מאוד, ונעימה מאוד, אשת ספר ואשת עשייה. בבית הגאה מצאנו כולנו בשנה שעברה קורת גג מקבלת מאוד, פתוחה מאוד, ושם עזרו לנו להתחיל את שנת הלימודים של לולון בכיתה א' בצורה טובה יותר, במשך מספר מפגשים, וכל זאת ללא תשלום! לזאת ייקרא קהילה!

ובכן מר מרום, אני מתגאה להשתייך לקהילת הלהט"ב, גם אם הצטרפתי אליה שלא כתוצאה מבחירה ישירה שלי. מצאתי בקהילה הזאת בית חם ואוהב, ואני בטוח שזה יישאר כך גם בשנים הבאות.

ולכן קהל נכבד ויוצא דופן, ברצוני לומר שאני יודע שניצבים בפני מצפה רמון אתגרים לא פשוטים בשנים האחרונות, ויש לי תחושה, שהמצב לא יהיה קל יותר בשנים הבאות. בעוד מספר שבועות אני עובר צפונה, אך אם תזדקקו לעזרתי, אשמח לתרום את חלקי, גם כשכבר אגור רחוק מכאן, למען הקהילה!

בוקר טוב!




נ.ב. בסוף לא נשאתי את הדברים במצעד עצמו, אך מקצתם הופיעו בכתבה:

נ.ב.ב. כשהצעתי ללולון לבוא למצעד הגאווה הוא אמר שזה משעמם. אולי זה דווקא דבר טוב שהוא חושב ככה...







 

2 תגובות:

  1. אני רואה שארגוני הטהבל עובדים פה שעות נוספות למחוק תגובות שלא מסתדרות עם האגנדה שלהם

    השבמחק
  2. שמי אורי מאיר, זה הבלוג הפרטי שלי, ואני אכן מסיר כל תגובה שלא מוצאת חן בעיני.
    לא חבר פעיל באף ארגון להטבי.

    השבמחק

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...