יום שלישי, 3 בפברואר 2009

אל אל אל רכבת ישראל 2

שלחתי את המכתב וקיבלתי תשובה אוטומטית המודה לי על הפנייה.

אני לא מביא את נוסח המכתב האוטומטי במדויק כי זה היה כתוב בסופו:

IMPORTANT(2): The contents of this email and any attachments are confidential. They are intended for the named recipient(s) only.
If you have received this email in error, please notify the system manager or the sender immediately and do not disclose the contents to anyone or make copies thereof.


ובתרגום חופשי תוכן המכתב האוטומטי המודה לי על הפנייה הוא חסוי.
אני מקווה שלא עברתי על חוקי בטחון שדה בעצם הפרסום כאן...
ואף על פי כן - אעדכן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...