יום שלישי, 3 בפברואר 2009

אל אל אל רכבת ישראל

הנה מכתב ששלחתי בדואר אלקטרוני לרכבת ישראל לפני כמה דקות:

למחלקת הפניות של רכבת ישראל השלום והברכה,
 שמי אורי מאיר ואני אב גרוש לשני ילדים.
ילדי גרים במודיעין, ואילו אני מתגורר בבאר שבע.
מדי יום שני אני עולה על הרכבת היוצאת מתחנת באר שבע צפון בשעה 12:34
אני צריך לנסוע עד לתחנת תל-אביב ההגנה, ואחרי כן להחליף רכבת ולנסוע למודיעין.
בדרך כלל הרכבת מגיעה לתחנת תל-אביב ההגנה בשעה 13:50, וכך אני יכול לעלות על הרכבת למודיעין בשעה 13:56.
לעתים מזומנות אני לוקח את בתי שירה מן הצהרון שלה סמוך לשעה שלוש, ואנו הולכים בצוותא אל הגן של בני נעם, וכך מגיעים לגן סמוך לשעה ארבע.
גם אתמול התכוונתי לעשות כן, אלא שהרכבת מבאר שבע אחרה, וכך הגעתי לתחנת מודיעין  מרכז באיחור של כארבעים דקות.
למרות בקשותי בתל אביב ובמודיעין לא קיבלתי כרטיס פיצוי.
למותר לציין שהייתי צריך להזמין מונית על מנת להגיע לגן של בני בזמן.
למרות ההודעות התכופות, ואם יורשה לי לאמר המטרידות, הנשמעות בזמן נסיעת הרכבת, לא היתה התנצלות על האיחור
ניסיתי לברר את סיבת האיחור בתחנת תל-אביב ההגנה, אך איש לא יכול היה לענות לי או אפילו לספק את מספר הטלפון לפניות.
אחרי שנזכרתי שיש לי את מספר הטלפון, התקשרתי אל מחלקת הפניות שלכם, אך גם הם לא הצליחו לענות לי מדוע איחרה הרכבת.
בתחנת מודיעין מרכז נאמר לי שלו הייתי מגיע מחיפה למשל, הרכבת למודיעין הייתה מחכה לי, והייתי מקבל פיצוי על הנזק שנגרם לי.

והנה מספר שאלות:
האם אכן לא מגיע לי פיצוי?
מדוע איחרה הרכבת?
מדוע רכבת ישראל לא מקלה על הפניות אליה?
האם אכן יש אפליה לרעת תושבי הדרום ברכבת ישראל?

אודה על תשובתכם המהירה,
אורי מאיר


אני מבטיח לעדכן כאן על ההתפתחויות בפרשה
ועד אז

הטלפון של רכבת ישראל: , שם יגידו לכם לשלוח מייל 03-6937409
המייל לפניות: pniyot@rail.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...