יום חמישי, 19 במרץ 2009

הבדיחה של נועם

בזמן האחרון אני ושירה, הבת שלי, בת שבע, המצאנו משחק חדש. אחד המשתתפים במשחק מבקש מכל האחרים להמציא בדיחה על נושא מסוים.
הנה הבדיחה של נועם, בן שלוש וחצי בנושא "מנוע". אני חושב שהיא מאוד מצחיקה, תגובות יתקבלו בברכה...
עשרה אנשים רבים על מנוע:
הראשון אומר: "מה אתם רוצים לקחת את המנוע שלי?"
השני אומר: "מה אתם רוצים לקחת את המקל שלי?"
השלישי אומר: "מה אתם רוצים לקחת את המזון שלי?"
הרביעי אומר: "מה אתם רוצים לקחת את המקל הצבעוני שלי?"
החמישי אומר: "מה אתם רוצים לקחת את הריבוע שלי?"
הששי אומר: "מה אתם רוצים לקחת את הנקנקיה שלי?"
השיבעי אומר: "מה אתם רוצים לקחת את החצילים שלי?"
השמיני אומר: "מה אתם רוצים לקחת את הפסטה שלי?"
התישעי אומר: "מה אתם רוצים לקחת את כל המקלות והקופסות שלי?"
העשרי אומר: "מה אתם רוצים לקחת את המנוע שלי?"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...