לכבוד
מר אורי מאיר
א.נ.,
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל בנושא תדירות הרכבת
פנייתך לרכבת ישראל בנושא שבנדון התקבלה במשרדנו.
ראשית, אנו מתנצלים על חווית השירות שקיבלת. אנו, ברכבת ישראל, עושים מאמצים רבים לשיפור השירות בהיבטים רבים.
מבדיקתנו עולה כי בתאריך 02.02.09 לרכבת מב"ש נגרם איחור של 18 דקות בהגעתה ליעד. בהגעתה ליעד בשל הגבלת מהירות כללית אשר נדרשה. אנו, ברכבת ישראל, רואים חשיבות רבה לדיוק הרכבות ועושים מאמצים ניכרים לשיפור הדיוק. בחצי השנה האחרונה הצלחנו לעמוד ביעד של 92% דיוק העומד בסטנדרטים הגבוהים של חברות הרכבות בעולם. אנו בוחנים על בסיס יומי את האיחורים ברכבות ומנתחים את סיבות האיחור במטרה לטפל בכדי שלא ישנו. אנו עושים כמיטב יכולתנו לקיים את לוח הזמנים באופן מדויק ויחד עם זאת איננו מתחייבים על קשר בין הרכבות.
רכבת ישראל פועלת מתוקפן של תקנות המאושרות ע"י משרד התחבורה. תעריפי הנסיעה ברכבת, סוגי הכרטיסים השונים, ההנחות, התוספות הנגבות בגינן ונוהלי הפיצוי בגין איחור הינן פועל יוצא של התקנות - אשר אושרו ונחתמו ע"י שר התחבורה. הפיצוי הניתן בגין איחורי רכבות מעוגן בתקנות מסילות הברזל (תנאי נסיעה ברכבת), התש"ס-2000, דהיינו, זכאותו של נוסע לפיצוי תהיה במקרה של איחור רכבת העולה על 30 דקות. הפיצוי הניתן בגין איחורי רכבות נוסעים מעל 30 דקות הינו כרטיס נסיעה בודד באותו הקו. יחד עם האמור נבקשך כי תעביר את כרטיס הנסיעה אלינו בדואר (לכתובת המצ"ב) ואנו נשלח אליך כרטיס לנסיעה ברכבת בקו-תקף לשימושך בכל עת.
לרשות לקוחותינו עומדות דרכים מגוונות לקבלת מידע וסיוע, אם באמצעות האינטרנט והמוקד הטלפוני ואם באמצעות צוות השירות בתחנות וברכבות.
בנוגע לדבריך אודות אפליית הדרום נשוב ונפנה אותך לתשובתנו אליך בנושא מיום 24 ביולי 2009 שהיא תקיפה ובעינה עומדת.
אנו מתחייבים להמשיך ולפעול למען שיפור השירות ללקוחות, ומקווים כי תחוש בכך בנסיעותיך הבאות ברכבת.
בכבוד רב
אבנר שפריר
רכז פניות הציבור
רכבת ישראל
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה