יום שבת, 23 במאי 2009

אם אתם אוהבים שח

אולי זה כבר הובן קודם, אבל אני מנסה לקרוא את הויקיפדיה כל יום.
הכוונה היא לויקיפדיה באנגלית, יש לי כל מיני טענות על הויקיפדיה בעברית, אבל על כך בהמשך השבוע.
בכל אופן, יום אחד, בערך לפני עשרה ימים, קראתי על שח ממוחשב.
ונודע לי על התוכנה המופלאה RYBKA. חפשו בגוגל, או הקישו על הכותרת.
שיחקתי אתה בערך עשרה ימים, ואתמול ניצחתי את אבא שלי, כמעט בלי לשים לב.
פתאום אני חושב על הקרבות, וקומבינציות של כלים...
היום התקנו אותה אצל דודים שלי (יש דמו בחינם...)
הם היו מאוד מרוצים.
אני ממליץ להעלות אט אט את הרמה, עד שמגיעים לרמה מאתגרת, ואז לבקש רמזים.
אבל זה אני, אשמח לשמוע תגובות על דרכים אחרות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...