יום ראשון, 20 בדצמבר 2009

נוער תל"ם

ובכן, נמשיך עם אוגוסט שנת 2002.
עברנו למודיעין, המתנ"ס הודיע לי שהוא לא מעוניין בשירותי, ואילו אני ביליתי הרבה מימי ולילותי בטיול במתחם השמשוני של מודיעין, ובייחוד באתר הקרוונים של בית הספר הדמוקרטי.
אגב, באותם ימים בית הספר היה אמור לעבור לאתר אחר כי הקרוונים היו ישנים מדי, למיטב ידיעתי הם עדיין באותו אתר קרוונים.
בכל אופן, בלילות שמתי לב שאתר הקרוונים של יזמ"ה, הקהילה הרפורמית של מודיעין, וכל גני הילדים שלה, הוא סמוך לבית הספר הדמוקרטי, ומקיים חוגים שונים כמעט מדי ערב.
התקשרתי לקהילת יזמ"ה ושאלתי אם הם מעוניינים בחוגי מחשבים ויהדות, או בחוגי דרמה ויהדות.
ענתה לי רב הקהילה, ואמרה שלא תודה, אבל אולי אני רוצה לרכז את הסניף של תנועת הנוער שלהם.
חשבתי לעצמי, למה לא?
הרי ריכזתי הרבה פעמים סניפים (וגרעיני נח"ל) של תנועת הנוער נוע"ם, של התנועה הקונסרבטיבית בישראל, התנועה הרפורמית לא יכולה להיות מאוד שונה.
אמרתי כן, והתראיינתי לתפקיד במשרד הראשי של נוער תל"ם בירושלים.
לשמחתי קיבלתי את התפקיד בתחילת חודש ספטמבר, וכך הייתה לי השלמת הכנסה למשכורת של בית הספר הדמוקרטי.
חשבתי לעצמי, אנהל את הסניף של נוער תל"ם במודיעין, שנתיים, ואחרי כן אמשיך לעבוד רק בבית הספר הדמוקרטי.
זה מה שחשבתי, אבל מה יצא באמת? על כך בשבוע הבא...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...