יום ראשון, 11 במרץ 2012

האתר החדש של רכבת ישראל או למה צריך את המדור 'מחשבות על תחבורה'



לפני שבועיים טענתי שאני רוצה להעביר את הבלוג הזה לשיטה של מדורים, ולפני שבוע הצגתי מדור שבעצם מתקיים באתר 'יקום תרבות'.
השבוע אני רוצה להציג את המדור 'מחשבות על תחבורה'.
אבל לפני שאני מציג את המדור, אני רוצה לציין עובדה. לרכבת ישראל יש אתר חדש. ייתכן מאוד שלרוב הנוסעים האתר החדש הוא טוב, ידידותי ושימושי יותר מן האתר הישן, אבל אני מאוכזב ממנו.
באתר הישן ניתן היה לקרוא על תוכניות הפיתוח של רכבת ישראל, וניתן היה להסיק מתי הרכבת לבאר שבע תפעל בצורה טובה יותר (שכן האתר הישן הבטיח לנו נסיעה מבאר שבע לתל-אביב תוך חמישים דקות, וזאת עוד לפני תום הרבעון הנוכחי, כלומר תוך שלושה שבועות).
כל מה שאני יודע עכשיו זה שעובדי הרכבת וההנהלה (ושר התחבורה) נמצאים בסוג של סכסוך, ושהעבודות לשדרוג הקו הופסקו.
העובדה שדווקא האתר החדש מספק פחות מידע היא סימפטומטית לנושא התחבורה הציבורית בישראל בזמן האחרון. הרבה יותר עניין מצד הנוסעים, הרבה פחות אכפתיות מצד הרשויות.
אני לא חושב שתרומתי הצנועה תשנה לבד את המצב העגום, אבל לעת הזאת, אני מעוניין לעשות כל מה שביכולתי.
בזמן הקרוב אני מתכוון לכתוב בעיקר על תחבורה ציבורית.
נ.ב. נראה שקל יותר היום לישראלי להזמין כרטיסים לרכבת בהודו מאשר בישראל, לכן הבאתי בראש העמוד תמונה מתוך האתר שלהם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...