יום שלישי, 5 במאי 2009

טל אורן

הייתי אתמול בהופעה של טל אורן בעשן הזמן.
יש לי רק שלוש מילים לאמר: תשמעו אותה.
איך זה שלוש מילים?
ואז תשמעו אותה שוב (שלוש מילים בממוצע).
הנה ציטוט מאתמול: "אני מרגישה בהופעה קצת כמו ביום הולדת, צרודה אחרי זה, אבל זה שווה את זה!"
קהל: "זה סימן שאת צריכה להופיע יותר."
עוד ציטוט: "בגיל 16 הלחנתי שיר של סילביה פלאת', כמה גיל 16 מצידי."
היא בת 21, ואני אומר שהיא עוד תגיע רחוק (מאוד!)
איתן פישר כנגן באס היה כרגיל נפלא, אבל אני (מאוד) לא אובייקטיבי.
היה גם שיר של דליה הרץ.
ולסיכום, מי שלא בא להופעה הבאה פשוט פראייר, נא לעקוב באתר של עשן הזמן.

2 תגובות:

  1. היא מלכה. לגבי הצרידות, זה אומר שהיא צריכה לעשות תרגילי פיתוח קול.

    השבמחק
  2. יכול היות, ואבל לדעתי היא מושלמת כמו שהיא...

    השבמחק

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...