יום רביעי, 6 במאי 2009

הבלוג ההפוך

היום, מוקדם מאוד בבוקר, צץ לי רעיון.
נניח שאתה רוצה לספר סיפור, עם התחלה אמצע וסוף.
אם תרצה לחלוק את הסיפור שלך עם העולם דווקא בבלוג, אז הוא יסופר הפוך.
אבל, אם תכתוב את הסיפור לעצמך, ואז תפרסם אותו מן הסוף להתחלה בבלוג...
זה כבר אמור לעבוד, לא?
אז יש לי סיפור שאני רוצה לספר כך, רק שהסוף שלו עדיין לא קרה.
בוא נאמר שאני עוד רוצה לתת לאנשים את ההזדמנות לתקן את מעשיהם הרעים.
אבל היום התחלתי את הבלוג ההפוך שלי, ובבוא העת, כך או אחרת, אחשוף אותו.
רוצים רמז?
בבקשה, הקליקו על הכותרת.
תגיעו למוסד אקדמי, שיש לו סניף בארץ, אבל אי אפשר ליצור אתו שום קשר בדואר אלקטרוני...
אין לו גם כל אתר בעברית, למרות שהוא פועל בישראל משנת 1963.
המשך יבוא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...