יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

תחבורה ציבורית - הפסקת אש


האמת היא שיש לי עוד המון תלונות על התחבורה הציבורית בישראל:
  • אוטובוסים צפופים מדי, שאף אחד לא מפקח על הצפיפות או התדירות שלהם.
  • מעט מדי אוטובוסים בימי ששי ובמוצאי שבת.
  • קווים בינעירוניים שלא יכולים להעלות נוסעים בתחנות הביניים כי הם מלאים מדי (קשור גם לשתי הבעיות הקודמות).
  • וכמובן נושאים שונים ומרתקים הקשורים לרכבת.
כמו שכתבתי כאן בעבר, אני חושב שמשרד התחבורה צריך ראייה מערכתית יותר כדי לראות את כל הבעיות הללו, וכדי לפתור אותן.
אבל נראה לי שבזמן הקרוב לא ארבה לכתוב על תחבורה ציבורית. למרות תלונותי הרבות והמוצדקות, בסך הכל התחבורה הציבורית בישאל משתפרת (לאט), ועכשיו היא כבר נמצאת במצב סביר לטעמי.
חוץ מזה, הייתי מאוד שמח אם הייתה תחבורה ציבורית בשבת, אבל אני לא רואה שזה הולך לקרות ברצינות בזמן הקרוב, וקצת חבל על הזמן והמאמץ.
אז החל משבוע הבא, אמשיך לדון בנושאים אחרים...



תגובה 1:

עשן הזמן עולה אל התקרה - פוסט סיום

בפעם הראשונה שבה נכנסתי לעשן הזמן התאריך היה 30.1.2007. בפעם השנייה התאריך היה 31.1.2007. נדמה לי שכבר אז, בפעם השנייה, הצעתי לצחי, הבעלים ש...